loading...

تورهاي مسافرتي

شادي سفر ارئه تورهاي مسافرتي خارجي/داخلي /شماره تماس88993177

بازدید : 289
11 زمان : 1399:2

بيروت پايتخت و بزرگ‌ترين شهر لبنان با واقع شدن در ساحل مديترانه‌اي اين كشور و داشتن تاريخي دور و دراز از جذابيت‌هاي زيادي برخوردار است. گرچه اين شهر بر اثر جنگ صدمات بسياري ديد، اما روزگاري آن را پاريس خاورميانه مي‌خواندند و اين خود گواهي بر زيبايي‌هاي آن به شمار مي‌رود.

تور لبنان

بيروت از آن دست شهرهايي است كه در ميان فرهنگ دوستان هم محبوبيت بالايي دارد، اما علاوه بر آن اگر به دنبال سواحل زيبا و شب زنده‌داري باشيد، باز هم با مقصدي جذاب روبرو خواهيد بود. با تمام اين جذابيت‌ها متاسفانه اين شهر از زيرساخت‌هاي مناسب گردشگري چنداني برخوردار نيست و اين موضوع مي‌تواند تا حدودي باعث نااميدي‌تان شود. همچنين قيمت‌ها در اين شهر معمولا از آنچه انتظار داريد، گران‌تر خواهد بود. با اين وجود همه‌ي اين مسائل باعث نمي‌شود تا نتوانيد با يك برنامه‌ريزي صحيح از سفر به يكي از جاذبه‌هاي خاورميانه و منطقه‌ي مديترانه لذت ببريد.

بيروت به طور معمول در تمام طول سال آب و هوايي مطلوب دارد. از ماه جولاي تا سپتامبر هواي اين شهر كاملا داغ و شرجي مي‌شود، اما دست كم در اين مدت تقريبا شاهد بارش باران نخواهيم بود. بهار و پاييز اين ناحيه براي اغلب مردم، بهترين زمان براي سفر محسوب مي‌شود، چرا كه دماي هوا معتدل و بارش باران هم به ندرت اتفاق مي‌افتد. زمستان‌ها اما به مدت طولاني شاهد ريزش باران خواهيم بود. با اين وجود در اين مدت هم دماي هوا چندان سرد نمي‌شود.

بازدید : 270
11 زمان : 1399:2

ويزاي كانادا

كانادا به عنوان دومين كشور بزرگ جهان شناخته شده كه ساليانه افراد با اهداف متفاوت وارد اين كشور ميشوند.



اگر شما نيز در زمره ي اين افراد مي باشيد در وهله ي اول ملزوم به مشخص كردن موضع خود براي اخذ ويزاي كانادا ميباشيد.

از انواع ويزاهايي كه براي مهاجران صادر ميشوند:

  • ويزاي توريستي
  • ويزاي شغلي
  • ويزاي سرمايه گذاري
  • ويزاي تحصيلي را ميتوان نام برد.

متداول ترين نوع ويزايي كه به طور معمول براي صدور ويزاي كانادا تقاضا ميشود نوع توريستي اش ميباشد كه در زير به شرح آن خواهيم پرداخت.
(نمونه اي از ويزاي پنج ساله كانادا)


ويزاي كانادا اعتباري 10 ساله دارد ولي با توجه به اعتبار 5 ساله ي گذرنامه هاي ايراني اين ويزا با توجه به اعتبار پاسپورتتان صادر ميگردد ، بدين معني كه اگر گذرنامه ي شما تنها 2 سال اعتبار داشته باشد ويزاي كانادا نيز براي شما 2 ساله صادر مي گردد.
پس با توجه به اعتبار 5 ساله ي پاسپورت ايران مي گوييم ، ويزاي كانادا اعتبار ۵ ساله دارد و به شما فرصت اقامت شش ماهه را در هر بار ورود ميدهد.با توجه به شرايط خاص و مورد نياز هر فرد اين ويزا را ميتوان در انواع

  • سينگل
  • مولتي
  • سوپر ويزا

اخذ نمود.در حالت سينگل تنها يك بار حق ورود به كشور كانادا را داريد كه ميتواند از يك روز تا شش ماه به طول بيانجامد.
در نوع مولتي شما مجاز به ورود به خاك اين سرزمين بيش از يك بار هستيد اما نكته حائز اهميت اين است كه هر ورود نبايد بيش از شش ماه به طول بيانجامد.
در ويزاي نوع سوپر مدت اقامتتان از شش ماه به دو سال تغيير خواهد كرد .
اما دانستن اين اطلاعات براي اخذ ويزاي كانادا مكفي نيست.
براي اخذ ويزاي تضميني كانادا شما نياز به مشاورين و كارشناسان مجرب در اين زمينه داريد چراكه مسير اخذ ويزاي كانادا براي ايرانيان مسير تقريبا ناهمواريست و شما نيازمند متخصصاني هستيد كه به شما مشاوره دقيق و كاملي ارائه دهند و با همراهيتان مسير پيش رو را برايتان هموارتر و سريع تر نمايند.

حال اگر قصد سفر به كانادا را داريد چه به جهت توريستي يا ديدار اقوام و آشنايان، تحصيل يا تحقيق و غيره، فرقي نمي كند، كاري كه بايد انجام دهيد يكسان است. جمع آوري يكسري مدارك ، ترجمه آنها و ارائه آن به ما هست. ما مدارك را با دقت بررسي كرده و اگر احتياج به مدارك بيشتر بود شما را در جريان قرار مي دهيم. فرم هاي لازمه را تكميل كرده و وجوه لازم را پرداخت مي نماييم، پس از اين مراحل نامه انگشت نگاري دريافت مي گردد و به شما تحويل مي دهيم. شما يك ماه فرصت داريد كه براي انگشت نگاري به كشورهاي كه دفاترVFS بيومتريك دارند، مانند تركيه، امارات، ارمنستان تا كشورهاي ديگر مراجعه نماييد.

كانادا در حال حاضر احتياج به تعيين وقت سفارت ندارد و انگشت نگاري را در هر روز و هر زمان كه در اين يكماه فرصت داريد مي توانيد انجام دهيد. توجه نماييد كه ويزاي كانادا مصاحبه ندارد.

پس از طي اين مراحل بررسي پرونده شما توسط افسران صورت مي گيرد، كه ممكن است در اين زمان هم احتياج به مدارك بيشتر باشد كه درصورت درخواست ما به شما اعلام مي كنيم، و بايد منتظر جواب آن قرار بگيريم كه ممكن است از يك روز تا چند ماه به طول بيانجامد. در صورت منفي بودن جواب، نامه رد ويزا كه دلايل آن ذكر شده به شما تحويل داده مي شود.

در صورت مثبت بودن جواب، گذرنامه از شما دريافت شده و جهت الصاق ويزا به سفارت كانادا ارسال مي شود. مرحله فرستادن گذرنامه به سفارت و برگشت آن "پيكاپ" گفته مي شود.

مدارك مورد نياز

1.كپي از تمام گذرنامه هاي جديد و قديم (صفحه ي اول + صفحات مهر و ويزا خورده)

2.ترجمه رسمي شناسنامه( مهر دادگستري و مهر امورخارجه)

3.ترجمه رسمي مدارك شغلي ( نامه اشتغال به كار، بيمه ، ماليات، آخرين فيش حقوقي، روزنامه رسمي، جواز كار و مدارك مربوط به نوع كار متقاضي)

4. مدارك بانكي و مالي بصورت لاتين(تمكن مالي ، گردش سه ماه يا شش ماه)

5.ترجمه اسناد ملكي

6.عكس پرسنلي ( پشت زمينه سفيد، بدون روتوش، 3.5*4.5)

7.در صورت تاهل ترجمه سند ازدواج

8.سفرهاي خارجي و داشتن ويزاي شينگن در سه سال اخير

بازدید : 270
11 زمان : 1399:2

اخذ ويزاي كانادا
وقت سفارت كانادا
ويزاي توريستي كانادا
ويزاي 5 ساله كانادا


شادي سفر | 88993177-021


بهترين تور ها با كيفيت و قيمت هاي بي نظير را با ما تجربه كنيد


تور آنتاليا | تور گرجستان | تور لبنان | تور بلاروس | تور دبي | تور جام جهاني روسيه

بازدید : 262
11 زمان : 1399:2

تور لبنان نوروز

7شب و 8روز بيروت

پرواز ايران اير


زمان رفت : 28 اسفند ، 1 و 6 و 8 فروردين


خدمات تور:

بليط رفت و برگشت ايران اير ، 3روز گشت شهري ، ترانسفر فرودگاهي ، راهنماي فارسي زبان ،بيمه مسافرتي

-----------------------------------------------------------------------

تور قبرس شمالي نوروز


6شب و 7روز قبرس

پرواز مستقيم تيلويند


تاريخ رفت : ويژه 29 اسفند و 7 فروردين 1397


خدمات تور :

بليط رفت و برگشت مستقيم هواپيمايي تيلويند ، 6شب اقامت در هتل با خدمات ذكر شده در پكيج ، راهنماي فارسي زبان ، ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي

-------------------------------------------------------------------------

تور قبرس نوروز (قبرس اروپايي)

تور لارناكا نوروز


7شب و 8روز لارناكا

پرواز ماهان


خدمات تور:

بليط رفت و برگشت هواپيمايي ماهان- 7 شب اقامت در هتل با صبحانه – راهنماي فارسي زبان- ترانسفر فرودگاهي-گشت شهري -بيمه مسافرتي

بازدید : 271
11 زمان : 1399:2

درباره لبنان
لبنان كشوري كوچك و كوهستاني در غرب آسيا و خاورميانه و در كنار ساحل شرقي درياي مديترانه است. واژه لبنان از واژه سامي «لبن» كه اشاره به قله‌هاي سفيد كوهستان‌هاي لبنان دارد، گرفته شده‌است. لبنان يكي از كوچك‌ترين كشورهاي دنياست كه مساحتي حدود ۱۰۴۵۲ كيلومتر مربع دارد. بسياري از مناطق آن كوهستاني است به جز مناطق ساحلي كم عرض و دره بقا كه بخش مهمي از صنعت كشاورزي لبنان را تشكيل مي‌دهد. تا قبل از جنگ داخلي ۱۹۹۰-۱۹۷۵ لبنان كشوري متمول در منطقه و پايتخت بانكداري جهان عرب محسوب مي‌شد و تعداد زيادي توريست را جذب خود مي‌كرد تا حدي كه بيروت را به عنوان پاريس خاورميانه مي‌شناختند و همچنين به دليل قدرت مالي بسيار لبنان را به عنوان سوئيس خاورميانه مي‌شناختند. پس از پايان جنگهاي داخلي امروزه هم پذيراي توريست هاي زيادي از كشورهاي مختلف مي باشد.
بيروت شهري بندري است كه بر روي دماغه‌اي كوچك و دركنار درياي مديترانه قرار گرفته و بزرگ‌ترين شهر و پايتخت كشور لبنان است. شهر بيروت در ميانهٔ كرانه مديترانه‌اي لبنان و بر روي يك شبه جزيره جاي گرفته‌ است.
بيروت را پاريس خاورميانه و عده اي عروس خاورميانه لقب داده اند، لقبي كه هر مسافري آنرا تاييد مي كند ، مجسمه هاي اين شهر و سنگ فرش هاي خيابان ، سبك متفاوت زندگي در كـنار يكديگر و تاريخي كه هزاران قصه از آن بيرون آمده، مي تواند كمي شباهت را توجيه كـند. به تمام اين ها هم جواري آب هاي مديترانه را هم اضافه كنيد.
تور لبنان

بهترين زمان سفر به لبنان
بهار و پاييز بهترين زمان سفر به لبنان مي باشد ، بهــــار در بيروت از بقيه فصل ها با روزهاي طولاني با آفتـــاب ملايـم و گلهاي رنگارنگ و شب هاي خنك با دريايي آرام دوست داشتني تر است .
تابستان ها ميزان رطوبت و گرماي هـوا بالا ميرود . زمستان بيشترين ميزان سرما و بارندگي را دارد،اما از آخرين باري كه در بيروت برف آمده بيشتر از شـــــصت سال مي گــذرد. پـــــس خيال تان راحت باشد،در سردترين روزهاي سال هم به لباس هاي خيلي گرم احتياج نـدارد.

بازدید : 244
11 زمان : 1399:2

مجري مستقيم تورهاي نوروزي

تور لبنان | تور لبنان نوروز | بليط لبنان

بهترين كيفيت و قيمت ها را با ما تجربه كنيد

شادي سفر | 88993177-021

بازدید : 252
11 زمان : 1399:2

خاص ترين و بهترين سفر به بيروت عروس خاورميانه

تنها مجري مستقيم تور لبنان

تور لبنان / بليط لبنان / تور لبنان نوروز

شادي سفر | 88993177-021

بازدید : 299
11 زمان : 1399:2

آشنايي با لبنان

بيروت شهري بندري است كه بر روي دماغه‌اي كوچك و دركنار درياي مديترانه قرار گرفته و بزرگ‌ترين شهر و پايتخت كشور لبنان است. جمعيت اين شهر در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲.۱ ميليون نفر بود. شهر بيروت در ميانهٔ كرانه مديترانه‌اي لبنان و بر روي يك شبه جزيره جاي گرفته‌است. اين شهر كانون فرهنگي منطقه خود است و از ديدگاه رسانه‌اي، تئاتر، فعاليت‌هاي فرهنگي و زندگي شبانه در جهان عرب نام‌دار است.

بيروت را پاريس خاورميانه لقب داده اند؛ لقبي كه با سفر به آن متوجه مي شويد كه چندان هم اغراق آميز نيست؛ مجسمه ها ، سنگ فرش هاي خيابان ، سبك متفاوت زندگي در كـنار يكديگر و تاريخي كه هزاران قصه از آن بيرون آمده، مي تواند كمي شباهت را توجيه كـند. به تمام اين ها هم جواري آب هاي مديترانه را هم اضافه كنيد.به هر حال اين شهر، پايتخـت لبنان است؛ كشوري كه هميشه عروس، بهار و يا بهشت شرق لقب گرفته است

بهــــار بيروت از بقيه فصل ها دوست داشتني تر است؛ روزهاي طولاني با آفتـــاب ملايـم و گلهاي رنگارنگ و شب هاي خنك با دريايي آرام. تابستان ها ميزان رطوبت و گرماي هـوا بالا ميرود و از پاييز بارندگي ها شروع ميشود.زمستان بيشترين ميزان سرما و بارندگي را دارد،اما از آخرين باري كه در بيروت برف آمده بيشتر از شـــــصت سال مي گــذرد.پـــــس خيال تان راحت باشد،در سردترين روزهاي سال هم به لباس هاي خيلي گرم احتياج نـدارد.

حمل و نقل

لـبنان يــك فـــرودگـــاه بين المللي بيشتر ندارد كه آن هم در جنوب بيروت واقع شده است. فرودگاه بين المللي :«رفيق حريري» تا مركز شهر حدود 10دقيقه فاصله دارد و براي اين مسير يا بايدميني بوس هاي سفيد رنگ راسوار شد يا تاكسي گرفت.

بر روي درهاي جلوي تاكسي هاي اصلي ،طرح لوگوي فرودگاه هست و تعدادي باجه تاكسي راني هم در اطراف ترميتال شماره يك وجود دارد كه البته ممكن است كرايه بيشتري طلب كنند،در كل كرايه تاكسي در بيروت خيلي گران نيست مگر اين كه تاكسي تلفني رزرو كرده باشيد به خاطر ترافيك سنگين خيابان هابه خصوص در مكز شهر ، اگر براي مدت محدودي به بيروت سفر كرده ايد ،پيشنهاد ميكنيم به فكر اجاره ماشين نباشيد به جز وقتي كه بخـــــواهيد در در اطراف شهر بچرخيد و يا از هتل تا ساحل را رانندگي كنيد كه درآن صورت هــــــم فراموش نكنيد بدون گواهينامه بين المللي به شما ماشين اجازه نمي دهند.

تور لبنان

يكي از معمول ترين و به صرفه ترين گزينه حمل و نقل در بيروت تاكسي هاي اشتراكي چهار نفره هستند كه سرويس ناميده مي شوند.سرويس ها در مسيرهاي مشخصي رفت و آمد دارند و شبيه به تاكسي هاي خطي ايران كار مي كنند.با اين حال شايد بد نباشد خـيلي از مسيرها را پياده طي كنيد وبا سبك زندگي بيروتي ها و كوچه و خيابان هايش بيشــتر آشنا شويد.

يكي از جاهايي كه احتمالا تعريفش را از كساني كه بيروت سفر كرده اند شنيده ايد منطقه «حريصا»ست. اينجا بهترين محل براي توريست هاست؛منطقه اي كه بالاي ارتــــفـاعات لبنان واقع شده و كافه ها و رستوران هاي آن هيچ وقت خالي نيست براي بالا رفـــــتن از صــــخره هاي «حريصا» بد نيست كه تله كابين سواري را در لبنان تجربه كنيد و يكي از زيباترين چشم اندازهاي جهان را ببينيد .

خياباني براي همه فصول

اگراهل گالري گردي و بازديد از موزه ها باشيد موزه ملي بيروت كه در جنوب خــيابـان «اشرفيه»پاتوقي دوست داشتني ساخته است اگر تصميم داريد هرشـــــب و روزي كه در لبنان هستيد خوش بگذرانيد و دسترسي خوبي هم به ديگر جاهاي ديدني شهر داشته باشيد خيابان «اشرفيه» باوجودقيمت هاي بالاي هتل هايش يكي ازبهترين انتخاب ها براي اقامت كردن است.

شگفتي هاي طبيعت

اگر ديدن شگفتي هاي طبيعت براي شما جذاب باشد بيروت حداقل دو تا ازمـعروف هـاي آن را دارد يكي صخره هاي«روشه» در غرب شهر كه مي توان گفت نماد بيروت به حـــساب مي آيد.و به آن ها «عشاق» نيزمي گويند؛يكي هم غار «جعيتا»كه درهجده كيلومتري شمال شهر واقع شده ، ولي براي رفتن به آن جا علاوه بر تورهاي روزانه اي كه برگزار مي شود امكان كرايه تاكسي و يا اتوبوس هم وجود دارد غار «جعيتا» در ميان كوه هاي زيبا قـــرار گرفته و دو طبقه است ؛غار بالا و غار پايين كه براي رفتن به غار بالا بايد سوار تله كابيني شد كه از ميان جنگلي زيبا مي گذرد.

شهر شيك پوشان

بيروت امروزي مملو از فروشگاه هاي برندهاي معروفي است كه قيمت هايشان هم به خاطر اسم و رسمشان بالاست. به همين خاطر براي خريد لباس بيروت شهر شيك پوشان اســــت. با اين كه در بازارهاي محلي و سنتي مي توان لباس هاي ارزان قيمت هم پيدا كرد ولي كم تر مسافري پيدا مي شود كه يك بار سراغ فروشگاه هاي خيابان «حمرا» ويا مركزخريد СΑΒ نرفته باشد.براي ديدن بازارهاي قديمي بيـــــروت بدنيست سري به خيابان هـــــــاي «وردون» و «مارالياس» بزنيد.عطر، ادويه، پارچه و شال از سوغاتي هاي سنتي بيروت است.

يكي از خوشمزه ترين شهرهاي دنيا

بيروت را مي توانيكي از خوشمزه ترين شهرهاي دنيا ناميد؛از لبنيات،ميوه و سبزيجات تازه آن كه بگذريم،غذاهاي اصلي مثل كباب ها و پيش غذاهاي لبناني از خوش طعم ترين غذاهاي خواهــد بود كه تا به حال خورده ايد با اين كه بيشتر رستوران هاي فست فود زنجيره اي دنيا زنجــــيره اي دنيا در بيروت هم شعبه دارند،شباهت ذائقه ي لبناني ها به غذا هاي ايراني و همين طور فراوانــي غذاي حلال باعث شده كم تر مسافر ايراني در اين شهر سراغ فست فود هاي زنجيره اي را بگيرد.

پيشنهادمي كنيم بيشترمراقب سلامتي تان باشيد،غذاهاي لبناني آنقدرجذاب هستند كه درخوردن شان زياده روي كنيد؛بهتر است آب زياد بنوشيد،پياده روي كنيد و ميوه و سبزيجات را فراموش نكـنيد؛ اگر با اضافه وزن به خانه برگرديدهيچ مشكلي پيش نمي آيد،اما بهتراست كه خاطره تان ازعروس خاورميانه را با بيماري خراب نكنيد

پول

واحد رسمي پول لبنان لير لبناني است و به دليل نظام پولي اين كشور تبديل پولهاي خارجي به لير به سهولت امكان‌پذير است. همچنين با استفاده تسهيلات بانكي اين كشور مي‌توان از كارتهاي هوشمند اعتباري نيز استفاده نمود.

جاذبه هاي گردشگري لبنان

۱.بيروت

بيروت پايتختي پرهياهوي لبنان است كه به عروس خاورميانه شهرت يافته. از امكان فرهنگي و ستون‌ها و مجسمه‌ها و سنگ‌فرش‌هاي زيبايش گرفته تا جاذبه‌هاي طبيعي و مناطق سر سبز ديدني اطراف اين شهر، در بيروت هر آنچه مي‌خواهيد ببينيد پيش رويتان قرارگرفته است. بناهاي بتني، ساختمان‌هاي سر به فلك كشيده، رستوران‌هاي بزرگ با غذاهاي فوق‌العاده لذيذ و سالم، مردم دوست‌داشتني اين شهر و موزه‌هاي تاريخي و فرهنگي تنها بخشي از زيبايي‌هاي پاريس خاورميانه است. ( اگر به بيروت سفر كرديد، به‌هيچ‌وجه صرف غذايي دلپذير در رستوران ليلا را فراموش نكنيد.)

۲.بعلبك

گنجينه‌هاي بي‌نظير و خيره‌كننده باستان‌شناسي در دره بقاع واقع‌شده است. معبد باستاني باكوس (Bacchus) در اين دره، به بهترين شكل از گزند گذر تاريخ مصون مانده است. معبد زيباي ژوپيتر نيز با شش ستون زيبا در اين دره خود نمايي مي‌كند. هرساله در فصل تابستان و بر ويرانه‌هاي تاريخي بعلبك، جشنواره تابستاني بعلبك با حضور هنرمندان مشهور بين‌المللي برگزار مي‌شود. بعلبك يكي از مناطق ثبت شده در فهرست آثار باستاني يونسكو است. اگر به دره بقاع سفر كرديد، گذراندن يك روز در طبيعي‌ات بكر مزارع تانايل به‌يادماندني خواهد بود.

۳.غار جيتا (Jeita grotto)

اين غار در ۲۰ كيلومتري بيروت و در دره نهر الكلب واقع‌شده است. تركيب بازديد از اين غار، با باغ‌وحشي كه در نزديكي آن قرارگرفته روز خاطره‌انگيزي را برايتان رقم خواهد زد. اين غار براي سال‌ها به دليل وقوع جنگ بسته نگاه داشته شد، اما خوشبختانه به‌تازگي امكان بازديد از آن براي گردشگران فراهم آمده است. تور بازديد از اين غارها، با اتومبيل‌هاي ميني كابل آغاز مي‌شود تا شما را به دهانه غار برساند. پس از آن با يك غار بالايي و يك غار پاييني مواجه خواهيد شد. بازديد از غار پاييني تنها با قايق‌هاي تعبيه شده در آن امكان‌پذير خواهد بود، زيرا در كانال‌هاي بستر اين غار، رودخانه‌اي در جريان است. در بازديد از غار بالايي، با بزرگ‌ترين استالاگتيت شناخته شده در جهان روبرو خواهيد شد.

۴.بيبلوس / جبيل (Byblos/Jbeil)

بيبلوس اگر نه از قديمي ترين، يكي از قديمي ترين شهرهاي جهان است كه هيچ گاه خالي از سكنه نشده است. در اين شهر، مناطق ديدني باستاني، بندري دنج و زيبا و رستوران‌هايي با غذاهاي خوشمزه خواهيد يافت. اگر به بيبلوس سفر كرديد، غذا خوردن در رستوران باب المينا با نمايي زيبا از بندر اين شهر را از دست ندهيد، زيرا آرامش خاصي بر وجودتان طنين انداز خواهد شد.

۵.فارايا (Faraya)

تفرجگاه مزار درست در بالاي روستاي فارايا واقع‌شده است. پيست اسكي اين تفرجگاه در ارتفاع ۲۴۶۵ متري از سطح دريا قرارگرفته و امكاناتي مدرن و هتلي بين‌قاره‌اي در كنار آن دارد. اين پيست داراي شيب جالب توجه ۴۲ درجه است. براي سفر به اين پيست، حدود ۴۰ دقيقه از بيروت رانندگي با اتومبيل زمان لازم است. در نزديكي روستاي فارايا روستاي فقرا واقع‌شده ، كه ويرانه‌هاي باستاني از يك معبد فنيقي و يك برج رومي را درخود جاي‌داده است. پس از اين روستا نيز پلي طبيعي از فرسايش خاك توسط باد به وجود آمده، كه طول آن ۳۸ متر است و باور طبيعي بودن آن به سختي به ذهن خطور مي‌كند.

۶.بيت الدين

اگر به لبنان سفر كرديد به هيچ روي سفر به بيت الدين را از دست ندهيد. كاخ بيت الدين شاهكار معماري قرن ۱۹ ميلادي است كه به دستور امير شبير دوم و در طي مدت ۳۰ سال ساخته شده است. بيت الدين در ۴۰ كيلومتري بيروت واقع‌شده، و سفر يك روزه به آن به همراه بازديد از روستاي دير القمر كه در نزديكي آن واقع‌شده بهترين انتخاب خواهد بود. در فصل تابستان بسياري از جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري به همراه نواختن موسيقي و اجراي تئاتر در اين شهر برگزار مي‌شود. علاوه بر آن موزهاي بسياري از سلاح و طلا و جواهر سلطنتي و همچنين موزه‌اي از موزاييك‌هاي دوره بيزانس و موزه باستان در اين كاخ واقع‌شده است. اما معماري اين كاخ به حدي استثنايي است كه تماشاي بناي اين زيباي اين كاخ از ديدن موزه‌هاي آن هيجان‌انگيزتر است.

۷.درختان سرو

سرو نماد غرور و سمبل لبناني‌هاست. جنگلي كوچك از سروهاي لبناني در ارتفاع ۱۸۴۰ متري در كوهستان‌هاي بچار (Bcharre) واقع‌شده است. اين جنگل به الارض رب به معناي سرزمين خداوند مشهور است و به عنوان ميراث جهاني در فهرست يونسكو قرارگرفته است. بيشتر درختان سرو لبنان چند صد سال عمر دارند و گفته مي‌شود عمر برخي از آن‌ها به بيش از دو هزار سال مي‌رسد. درختان سرو منطقه‌هاي بچار و قاديشا مناسب‌ترين مكان‌ها براي پياده‌روي در ميان درختان سرو لبنان هستند. جبران خليل جبران نويسنده بزرگ لبناني در منطقه بچار متولد شد و با كمي پرس و جو خانه‌ي او را در اين منطقه خواهيد يافت.

۸.طير/سور (Tyre/Sour)

در بازديد از اين منطقه، ويرانه‌هاي باستاني فنقي ها، پيست اسب‌دواني روميان باستان و گورستان‌هاي قديمي را از دست ندهيد. اين منطقه نيز در سال ۱۹۸۴ به فهرست ميراث جهاني يونسكو افزوده شد.

۹.دير القمر (Deir el-Qamar)

آن‌طور كه از نامش برمي‌آيد اين روستا صومعه‌اي براي آرامش ماه بوده است. اين روستاي زيباي ماروني ها نيز در فهرست ميراث جهاني يونسكو قرارگرفته است. همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد جاي‌جاي خاك لبنان به حدي ارزشمند است كه در فهرست آثار جهاني يونسكو قرارگرفته است. كاخي زيبا در دير القمر واقع‌شده است. همان‌طور كه گفته شد سفر يك روزه به روستاي دير القمر و كاخ بيت الدين مي‌تواند بهترين گزينه باشد.

۱۰. صيدون / صيدا (Sidon/Saida)

خيابان باستاني فنقي ها در جنوب شهر صيدون غرق در تاريخ است. در خيابان‌ها و سوق‌هاي زيباي اين شهر قدم بزنيد، نگاهي به قلعه‌هاي زيباي دريا و خان الفرنج بياندازيد. موزه صابون در اين شهر بسيار سرگرم‌كننده و ديدني است. در اين موزه مي‌توانيد صابون روغن زيتون به عنوان سوغات خريداري كنيد. مسجد بزرگ و مناطق باستان‌شناسي ارزشمند اين شهر بسيار ديدني است. در پايان برخي از نكته هاي جالب توجه درباره لبنان را بدانيد: زبان رسمي كشور لبنان، عربي است. اما مردم اين كشور غالباً به سه زبان عربي، فرانسوي و انگليسي مسلط هستند.

تركيب جمعيتي لبنان شامل ۶۰ تا ۷۰ درصد از مسلمانان و ۳۰ تا ۴۰ از مسيحيان است. ارز كشور لبنان پوند لبناني است اما بسياري از قيمت‌ها به دلار آمريكا هستند. براي پرداخت هزينه اجناس نيز مي‌توانيد دلار بپردازيد. در اين كشور دستگاهاي عابر بانك به خوبي در جاي‌جاي كشور تعبيه‌شده‌اند. ارائه خدمات پزشكي در بيروت از استانداردهاي بالايي برخوردار است. در شهر بيمارستان‌ها، داروخانه‌ها و پزشكان بسياري وجود دارد. لبنان داراي آب و هواي معتدل مديترانه‌اي است، به‌گونه‌اي كه حدود ۳۰۰ روز از سال هواي آفتابي دارد. در زمستان‌هاي لبنان باران هاي ملايمي مي بارد. كوهستان‌هاي اين كشور اما زمستان‌هاي برفي و تابستان‌هايي سردتر و خشك‌تر از نواحي ساحلي اين كشور را به خود مي‌بينند.

بازدید : 313
11 زمان : 1399:2

همه چيز درباره ويزاي كانادا:

تمامي فعاليت‌هاي سفارت كانادا به علت تعطيلي سفارت در ايران به حالت تعليق درآمده و شهروندان ايراني براي دريافت ويزا مي‌توانند از طريق نمايندگان قانوني يا شخصا به سفارت كانادا در كشورهاي همسايه از جمله سفارت كانادا واقع در آنكارا، پايتخت تركيه، مراجعه و مراحل قانوني دريافت ويزا را طي كنند. البته با توجه به اينكه مراجعه حضوري به سفارتخانه‌هاي كانادا در كشورهاي هم‌جوار اتلاف هزينه و زمان بر است، بنابراين ثبت نام و دريافت آنلاين ويزا معقول‌ترين و كم هزينه‌ترين و نيز سريع‌ترين راه ممكن به نظر مي‌رسد.

ويزا-كانادا

مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي توريستي كانادا:

مدارك: اصل پاسپورت متقاضي با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام كليه پاسپورت هاي قديمي كه در آن ها ويزا درج شده است.

يك قطعه عكس جديد ۳٫۵*۴٫۵ رنگي با زمينه سفيد.

ترجمه شناسنامه.

ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر .

در صورت همراهي فرزندان حتما گواهي اشتغال به تحصيلشان ترجمه شود.

تكميل فرم اطلاعات فردي و فرم اطلاعات خانوادگي براي هر يك از متقاضيان به صورت جداگانه.

مدارك مالي:

شامل نامه تمكن بانك به زبان انگليسي با مهر امور بين الملل بانك به همراه گردش چهار ماهه حساب كه نشان دهنده ميزان درآمد ماهيانه متقاضي باشد. در صورتي كه گواهي سپرده بلندمدت، گواهي خريد سهام يا اوراق بهادار، سند اتومبيل و اجاره نامه داريد نيز ارائه دهيد (مدت اعتبار نامه تمكن مالي و پرينت ۴ ماه اخر يك ماه است.)

ترجمه اسناد ملكي.

مدارك شغلي:

كارمندان: گواهي اشتغال به كار به زبان انگليسي روي سربرگ شركت (با ذكر تاريخ شروع به كار، عنوان شغلي و درآمد ساليانه، نام مدير يا سوپروايزر و مدت زمان موافقت شده با مرخصي)، ترجمه فيش حقوقي دو ماه آخر، ترجمه ليست بيمه دو ماه آخر و ترجمه حكم كارگزيني

كارفرمايان: ترجمه “آگهي تاسيس”، “آگهي تغييرات” و آگهي تصميمات” شركت در روزنامه رسمي، ترجمه ليست بيمه و فيش حقوقي دو ماه آخر كارمندان، ترجمه آخرين ليست مالياتي پرداخت شده، نامه تمكن بانك شركت و ريزپرينت ۴ ماه آخر به لاتين

تجار: ترجمه كارت بازرگاني، گواهي اتاق بازرگاني، ترجمه آخرين ليست مالياتي پرداخت شده، ترجمه ليست پرداخت بيمه

مهندسان: ترجمه پروانه نظام مهندسي يا جواز ساخت

كارخانه داران و صاحبان مشاغل آزاد: ترجمه پروانه بهره برداري، ترجمه جواز كسب، ترجمه آخرين ليست مالياتي پرداخت شده و ترجمه ليست پرداخت بيمه

بازنشستگان: ترجمه حكم بازنشستگي و ترجمه فيش حقوقي دو ماه آخر بازنشستگي (در صورت افزايش حقوق، ترجمه حكم افزايش حقوق بازنشستگي ارائه شود.)

دعوت نامه، شامل مشخصات كامل دعوت كننده و متقاضي، نسبت، دليل سفر متقاضي، آدرس و تلفن، مدت زمان اقامت و هرگونه موارد مرتبط ديگر (دعوت نامه پس از تنظيم بايد به مهر و امضاي دفتر (Notary Public) برسد.

مدارك فرد دعوت كننده: ارائه كارت شهروندي (Canadian Citizenship Card)، پاسپورت كانادايي، شناسنامه كانادايي(Canadian Birth Certificate) يا كارت اقامت(PR Card) از سوي فرد دعوت كننده الزامي است. همچنين ساير مدارك فرد دعوت كننده شامل گواهي اشتغال به كار، نامه بانك، برگه هاي مالياتيNotice of) (Assessment و فرم هاي T4 يا T1 تاثير بسيار زيادي روي نتيجه درخواست ويزاي فرد دعوت شونده دارند.

در صورت نداشتن دعوت نامه، ارائه رزرو هتل و شرح برنامه سفر به همراه رزرو بليط رفت و برگشت كانادا الزامي است.

ترجمه رضايت نامه محضري براي همراهي فرزنداني كه بدون يكي از والدين قصد مسافرت دارند. رضايت نامه بايد از سوي كسي باشد كه آن ها را همراهي نمي كند.

كليه مدارك فارسي بايد به زبان انگليسي ترجمه رسمي شوند و ترجيحا به تاييد دادگستري برسند.

پروسه زماني بررسي و عيب يابي و رفع آن توسط كارشناسان ويزا724 به كمك خود شما عموما 1 الي 2 هفته به طول مي انجامد. بعد از تكميل مدارك و تكميل فرم درخواست ويزا و تاييديه شما، نامه انگشت نگاري در اختيار شما قرار داده مي شود و شما تا يك ماه فرصت داريد به محل موردنظر مراجعه نماييد. در حال حاضر انگشت نگاري براي ويزاي كانادا نياز به تعيين وقت سفارت ندارد و شما در اين بازه زماني 1 ماهه ميتوانيد براي انجام انگشت نگاري اقدام كنيد. پس از انجام انگشت نگاري بايد منتظر جواب سفارت بمانيد. اين جواب دهي سفارت از 3 روز تا 90 روز ممكن است طول بكشد، اما در هر زمان كه سفارت نتيجه رو اعلام كنه در عرض كمتر از 1 ساعت ما نتيجه رو به شما اعلام مي كنيم . اگر جواب منفي باشد، نامه سفارت مبني بر رد درخواست در اختيار شما قرار داده مي شود و اشكالاتي كه به پرونده گرفته شده توضيح داده مي شود و در صورت امكان نسبت به رفع اشكالات اقدام ميشود. اگر هم جواب مثبت باشد، پاسپورتتان را در اختيار ما قرار مي‌دهيد تا نسبت به تحويل آن به سفارت اقدام كنيم.

انواع-ويزاي-كانادا

ويزاي-كانادا-تضميني

انواع ويزاي كانادا:

  1. ويزاي كانادا توريستي
  2. ويزاي كانادا 5 ساله
  3. ويزاي كانادا تحصيلي
  4. ويزاي كانادا مطالعاتي
  5. ويزاي كانادا شغلي
  6. ويزاي كانادا سرمايه گزاري

ويزاي كانادا توريستي:

اين نوع از ويزاي كانادا طبق درخواست مسافر داراي اعتبار و مدت اقامت مي‌باشد. اين نوع از ويزاي كانادا بسيار براي تسهيل دريافت ويزاي 5 ساله كانادا موثر است. با داشتن مدارك كامل و ارائه به موقع آن به سفارت كانادا دريافت ويزاي كانادا توريستي، كمتر از 1 ماه زمان مي برد.

ويزاي كانادا 5 ساله:

توصيه مي‌كنيم براي دريافت اين نوع از ويزاي كانادا، ويزاي شينگن يا ويزاي كانادا توريستي رو قبلا در پاسپورت خود داشته باشيد و سپس براي دريافت ويزاي كانادا 5 ساله اقدام نماييد.در ويزاي كانادا 5 ساله بايد فرد دعوت كننده داراي درآمد بالايي كه كشور كانادا برخوردار باشد كه تضمين كننده تامين مسائل مالي زندگي شما در كانادا باشد. يعني داراي حداقل حقوق پايه در ماه 2000 دلار باشد. براي دريافت ويزاي كانادا 5 ساله، مدارك فردي كه دعوتنامه را ارسال مي‌كند الزامي بوده و مورد بررسي دقيق سفارت قرار ميگيرد. فرد دعوت كننده موظف است كه براي فرد دعوت شده در كانادا بيمه خدمات درماني 1 ساله تهيه نمايد.

ويزاي كانادا تحصيلي:

كانادا، داراي سطح بسيار بالايي از لحاظ علمي مي‌باشد. و همين طور داراي دانشگاهاي معتبر در سطح بين الملل است. تحصيل در دانشگاههاي كانادا قطعا راه پيشرفت علمي را تسهيل مي‌كند. كانادا شرايط بسيار مساعدي براي كساني كه طرحهاي اقتصادي و علمي دارند فراهم مي‌سازد. براي دريافت ويزاي كانادا تحصيلي فقط كافيست ثابت كنيد براي كانادا از لحاظ علمي مفيد هستيد يا اگر قصد تحصيل در كانادا را داريد داراي سطح علمي بالايي هستيد.

مدارك لازم براي ويزاي كانادا تحصيلي:

مدرك پذيرش : بايد نامه پذيرش را مدرسه يا دانشگاه كامل كرده و آن را برايتان بفرستند و شما بايد نامه اصلي را با فرم مجوز تحصيلي پر كرده و بفرستيد.

مدرك شناسايي : پاسپورت خود و همراهان و۲ قطعه عكس جديد ۳٫۵*۴٫۵ زمينه سفيد و هر يك از همراهان – نام و تاريخ تولد هر فرد بايد پشت عكس نوشته شود.

مدارك مالي :

نامه ي بانك از كانادا (اگر پولتان را به كانادا فرستاده ايد).

نامه وام دانشجويي از موسسه مالي.

نامه تمكن مالي ۴ ماه اخير.

نامه ي تمكن مالي به همراه مبلغ مبدل به دلار كانادا.

فيش واريزي تحصيل.

نامه ي مالي ساپورت كننده چه شخصي باشد چه موسسه.

مدارك لازم براي ورود به كانادا:

اصل پاسپورت معتبر.

نامه دريافتي از سفارت مبني بر تاييد شدن مجوز تحصيليتان.

نامه پذيرش از دانشگاه.

مدارك مالي كه شما طي مدت اقامتتان در كانادا ساپورت كند.

نامه رفرنش سفارت.

در برخي موارد ممكن است افسر ويزا از شما مدارك معاينه پزشكي بخواهد كه ممكن است بيش از ۳ ماه به پروسه پرونده شما اضافه كند. گواهي عدم سوء پيشينه براي شما و اعضاي خانواده اي كه بالاي 18 سال دارند الزامي است.

ويزاي كانادا مطالعاتي:

كشور كانادا براي جذب تفكرات و طرحهاي علمي ، تسهيلاتي به منظور ارائه ويزاي فرصت مطالعاتي به واجدين شرايط، اعطا مي كند. متقاضيان ميتوانند پس از دريافت پذيرش از دانشگاه، موسسه علمي و يا مراكز هنري كانادا، جهت دريافت ويزا اقدام نمايند. از آنجائيكه اين ويزا در رده بندي خاصي بين ويزاهاي تحصيلي و كاري جاي ميگيرد، انتخاب نوع صحيح ويزا از اهميت زيادي در پروسه اقدام براي ويزاي فرصت مطالعاتي برخوردار است.

اكثر مسافران بايد جهت دريافت ويزاي كاري اقدام نمايند و برحسب مورد كه آيا در حين دوره از استاد و مركز آموزشي مقصد حقوق دريافت مي كنند يا خير، بايد فرم هاي مربوطه را تكميل و هزينه هاي مرتبط را به اداره مهاجرت كانادا پرداخت نمايند. در برخي موارد با توجه به طول مدت دوره و ماهيت علمي يا پژوهشي آن مي توان براي ساير ويزاها، مانند ويزاهاي تحصيلي و يا حتي ويزيتور عادي اقدام نمود. كساني كه براي دريافت اين ويزا اقدام مي كنند معمولا از شرايط علمي ، پژوهشي و فرهنگي خاصي برخوردار هستند و مي توانند دانش اكتسابي خود را در اختيار ساير همكاران و هم رشته اي هاي خود قرار دهند.

مدارك لازم براي ويزاي كانادا مطالعاتي:

ترجمه شناسنامه.

ترجمه اسناد ملكي.

ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر (در صورت همراهي فرزندان حتما گواهي اشتغال به تحصيلشان ترجمه شود.)

ترجمه آخرين مدرك تحصيلي و ترجمه ريز نمرات آخرين مقطع تحصيل.

اصل پاسپورت متقاضي با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام كليه پاسپورت هاي قديمي كه در آن ها ويزا درج شده است.

يك قطعه عكس جديد ۵*۴٫۵ رنگي با زمينه سفيد.

تكميل فرم اطلاعات فردي و فرم اطلاعات خانوادگي براي هر يك از متقاضيان به صورت جداگانه

مدارك مالي، شامل نامه تمكن بانك به زبان انگليسي و ممهور به مهر امور بين الملل بانك به همراه گردش چهار ماهه حساب كه نشان دهنده ميزان درآمد ماهيانه متقاضي باشد. در صورتي كه گواهي سپرده بلندمدت، گواهي خريد سهام يا اوراق بهادار، سند اتومبيل و اجاره نامه داريد نيز ارائه دهيد (مدت اعتبار نامه تمكن مالي و ريزپرينت ۴ ماه اخر يك ماه است.)

مدارك شغلي براي كارمندان: گواهي اشتغال به كار به زبان انگليسي روي سربرگ شركت (با ذكر تاريخ شروع به كار، عنوان شغلي و درآمد ساليانه، نام مدير يا سوپروايزر و مدت زمان موافقت شده با مرخصي)، ترجمه فيش حقوقي دو ماه آخر، ترجمه ليست بيمه دو ماه آخر و ترجمه حكم كارگزيني.

كارفرمايان: ترجمه “آگهي تاسيس”، “آگهي تغييرات” و آگهي تصميمات” شركت در روزنامه رسمي، ترجمه ليست بيمه و فيش حقوقي دو ماه آخر كارمندان، ترجمه آخرين ليست مالياتي پرداخت شده، نامه تمكن بانك شركت و ريزپرينت ۴ ماه آخر به لاتين

بازنشستگان: ترجمه حكم بازنشستگي و ترجمه فيش حقوقي دو ماه آخر بازنشستگي (در صورت افزايش حقوق، ترجمه حكم افزايش حقوق بازنشستگي ارائه شود.)

گواهي اشتغال به تحصيل در صورت دانشجو بودن.

رزومه كامل و عكس دار با ذكر تمامي تاريخ ها و سوابق شغلي در صورت موجود بودن.

نامه پذيرش از دانشگاه كانادايي.

نامه از دانشگاه محل تحصيل يا وزارت علوم (ايران) مبني بر اينكه شما را حمايت مالي مي كنند.

فرم LMIA.

رسيد پرداختي ۲۳۰ دلار كه از كانادا پرداخت شده باشد.

ارائه مدرك زبان معتبر، در صورت لزوم.

كليه مدارك فارسي بايد به زبان انگليسي ترجمه رسمي شوند و به تاييد دادگستري برسند.

ويزاي كانادا شغلي:

ويزاي كانادا شغلي يا همون ويزاي كار كانادا، براي آن دسته از افرادي ايست كه قصد مهاجرت به كانادا را دارند. دريافت ويزاي كار كانادا بسيار دشوار است، اما اگر به صورت موقت در كانادا مشغول به كار شويد و شما فرد مفيدي براي كشور كانادا باشيد ميتوانيد درخواست اقامت دائم كنيد.

در صورتي كه ۶۷ امتياز از ۱۰۰ امتياز را كسب كنيد واجد شرايط اخذ ويزاي شغلي كانادا هستيد، فاكتورهايي كه براي شما امتياز مي آورد:

مهارت در زبان انگليسي يا فرانسه

ميزان تحصيلات

تجربه كاري

سن

پيدا كردن كارفرما در كشور كانادا

سازگاري با محيط زندگي

ويزاي كانادا

ويزاي كانادا سرمايه گذاري:

يكي از روشهاي دريافت ويزاي كانادا، روش سرمايه گذاري در كشور كاناداست كه شرايط خاص خود را دارد و اگر واجد شرايط باشيد مي‌توانيد ويزاي سرمايه گذاري كانادا درخواست نماييد.

شرايط دريافت ويزاي كانادا سرمايه گذاري:

داشتن دارايي بالغ بر دلار كانادا ۱٫۶۰۰٫۰۰۰

شما بايد تعهد دهيد تا مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ دلار در كانادا سرمايه گذاري كنيد و اين مبلغ تا ۵ سال نزد دولت كانادا خواهد ماند.

همچنين شما بايد نشان دهيد كه به اندازه كافي پول براي پشتيبان مالي خود و خانواده در كانادا خواهيد داشت.

داشتن حداقل ۳۵ امتياز از ۱۰۰ كه اين امتيازها بر اساس موارد زير تعيين مي شود:

سن

تحصيلات

تجربه كاري

ميزان سطح دانش زبان انگليسي يا فرانسه

انطباق فرد متقاضي با محيط كانادا

سفارش-ويزاي-كانادا

چند دليل كه باعث رد درخواست ويزاي كانادا مي‌شود:

دليل عمده رد درخواست ويزاي كانادا تشخيص افسر(آفيسر) ويزاي سفارت كاناداست. به اين دليل كه شما نتوانسته ايد افسر را قانع كنيد كه به صورت موقت در كانادا مانده وفقط قصد سفر داريد. بنابراين بايد برنامه ريزي شده نسبت به اخذ ويزاي كانادا اقدام كنيد. در صورتي كه افسر ويزاي كانادا شما را ريجكت كند اقدام مجدد براي دريافت ويزاي كانادا سخت تر خواهد شد پس اولين درخواست بسيار مهم است.

1. رد درخواست ويزاي كانادا توريستي:

اگر شما قصد دريافت ويزاي توريستي كانادا رو داريد بايد بدونيد به دلايل زير افسر ويزاي كانادا ميتونه ويزاي شمارو ريجكت كنه

الف) نداشتن تمكن مالي براي تامين هزينه هاي سفر

ب) نداشتن تمكن مالي فرد دعوت كننده براي تامين هزينه هاي سفر شما

ج) قانع نشدن افسر ويزا براي اينكه شما قصد اقامت در كشور كانادا را نداريد.

د) داشتن سوء پيشينه

ه) پاسپورت سفيد (تاكنون سفر خارجي نرفته باشيد)

و) نداشتن برنامه دقيقي براي سفر.

ز) عدم سلامت مدارك درخواست شده و يا جعلي بودن آنها

2. رد درخواست ويزاي كانادا تحصيلي:

معمولا متقاضي ويزاي تحصيلي كانادا پس از رد درخواست با اين متن رو به رو خواهد شد:

بر اساس قوانين مهاجرت به كانادا متقاضي بايد تصميم خود براي بازگشت به كشورش پس از تحصيل در كانادا را نشان دهد. شما بايد به افسر ويزا ثابت كنيد كه واجد شرايط قوانين ويزا بر اساس بند ۱۲ قانون هستيد و همچنين بايد اثبات كنيد كه داراي تمكن مالي براي پرداخت هزينه هاي شهريه و هزينه هاي زندگي خود در كانادا هستيد. پس از بررسي دقيق تمامي مداركي كه براي ما ارسال كرديد، ما قانع نشديم كه شما واجد شرايط براي اخذ ويزاي تحصيلي كانادا هستيد و يا مدارك شما به صورت كامل براي ما ارسال نشده است. بنابراين با درخواست ويزاي كانادا تحصيلي شما مخالفت مي‌گردد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 25717
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی